Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl we wrześniu br. portal TVN24 w wersji przeglądarkowej odwiedziło 10,32 mln użytkowników, czyli nieco ponad jedna trzecia wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 19 minut i 24 sekundy.
TVN24.pl w każdej z tych statystyk jest zdecydowanym liderem wśród witryn kanałów informacyjnych, pod względem liczby odwiedzających wyprzedza portale TVP Info i Polsat News o dwie-trzy długości. Ten ostatni przyciągnął we wrześniu 3,82 mln internautów (co dało 12,87 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 6 minut i 57 sekund. Natomiast witrynę TVP Info odwiedziło 2,8 mln internautów (9,44 proc. zasięgu), spędzając średnio po 12 minut i 18 sekund.
Zestawienie zamyka serwis Telewizji Republika, który zanotował 387,8 tys. użytkowników, 1,31 proc. zasięgu oraz 9 minut i 18 sekund przeciętnego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-ogladalnosci-9-15-pazdziernik-tvp1-hity-m-jak-milosc,7169472720218241a ##
W porównaniu z sierpniem TVN24.pl osiągnął niewielkie wzrost odwiedzalności: o 68,8 tys. odwiedzających (0,7 proc.) i 23 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego (2 proc.).
Polsat News stracił ponad 2 mln użytkowników
Za to na PolsatNews.pl ubyło 2,17 mln internautów (to 36,2 proc. w dół), a przeciętny czas korzystania wydłużył się o 36 sekund (9,4 proc.). Portal TVP Info stracił 370,7 tys. użytkowników (11,7 proc.), zyskując minutę i 51 sekund średniego czasu (17,7 proc.).
Natomiast w serwis Telewizji Republika przy nieznacznym spadku liczby internautów (o 4,9 tys., czyli 1,2 proc.) przeciętny czas korzystania wzrósł o 48 sekund (9,4 proc.).












