TVN24 znów chętniej oglądana od Republiki. TVP1 na czele rynku

Tylko tydzień trwała dominacja Republiki na rynku stacji informacyjnych. W poprzednim tygodniu prym wiódł ponownie kanał TVN24. Najpopularniejszą stacją została z kolei TVP1, której udało się wyprzedzić Polsat. A jakie programy w ramówkach oglądaliśmy najchętniej?

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
TVN24 znów chętniej oglądana od Republiki. TVP1 na czele rynku
Anna Seremak z TVN24 (fot. screen z YouTube'a)

Najchętniej oglądaną pozycją w okresie od 6 do 12 stycznia br. był serial „M jak miłość,” nadawany w TVP2, którego najpopularniejszy odcinek zgromadził 2,5 mln widzów - wynika z danych Nielsena. To powrót tego serialu na pozycję lidera po jego przerwie w emisji.

Na drugim miejscu znalazły się „Fakty” TVN”. Ich wydanie z niedzili 12 stycznia br. obejrzało średnio 2,23 mln widzów. Trzecia lokaata znów należała do serialu TVP2 - tym razem było to „Na dobre i na złe” z 1,89 mln oglądających.

Wśród serwisów informacyjnych drugą największą oglądalność miał program „19.30”. 12 stycznia br. serwis Jedynki wybrało 1,63 mln widzów. Dało mu to piąte miejsce w zestawieniu ogólnym. 

grafika

TVN24 wyprzedziła Republikę

Najchętniej oglądanym kanałem w okresie od 6 do 12 stycznia br. została TVP1, której udział wzrósł z 7,39 proc. do 7,94 proc. (jest on liczony jako udział tylko w oglądalności nadawców telewizyjnych). Drugi był Polsat z wynikiem 7,19 proc., notujący spadek z 8,93 proc. Dalej znalazły się TVN (6,97 proc.) i TVP2 (6,92 proc.). 

Piąte miejsce zajęła TVN24, której udział wzrósł z 5,29 proc. do 6,07 proc., co dało kanałowi awans z miejsca szóstego. Stacja oczko niżej zepchnęła Republikę, która też notowała wzrost, ale o wiele niższy, bo jej wynik wzrósł z 5,80 proc. do 5,94 proc.   

grafika

Prezentowane dane Nielsen Media obejmują widownię z przesunięciem czasowym do dwóch dni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą