Najchętniej oglądaną pozycją w okresie od 6 do 12 stycznia br. był serial „M jak miłość,” nadawany w TVP2, którego najpopularniejszy odcinek zgromadził 2,5 mln widzów - wynika z danych Nielsena. To powrót tego serialu na pozycję lidera po jego przerwie w emisji.
Na drugim miejscu znalazły się „Fakty” TVN”. Ich wydanie z niedzili 12 stycznia br. obejrzało średnio 2,23 mln widzów. Trzecia lokaata znów należała do serialu TVP2 - tym razem było to „Na dobre i na złe” z 1,89 mln oglądających.
Wśród serwisów informacyjnych drugą największą oglądalność miał program „19.30”. 12 stycznia br. serwis Jedynki wybrało 1,63 mln widzów. Dało mu to piąte miejsce w zestawieniu ogólnym.

TVN24 wyprzedziła Republikę
Najchętniej oglądanym kanałem w okresie od 6 do 12 stycznia br. została TVP1, której udział wzrósł z 7,39 proc. do 7,94 proc. (jest on liczony jako udział tylko w oglądalności nadawców telewizyjnych). Drugi był Polsat z wynikiem 7,19 proc., notujący spadek z 8,93 proc. Dalej znalazły się TVN (6,97 proc.) i TVP2 (6,92 proc.).
Piąte miejsce zajęła TVN24, której udział wzrósł z 5,29 proc. do 6,07 proc., co dało kanałowi awans z miejsca szóstego. Stacja oczko niżej zepchnęła Republikę, która też notowała wzrost, ale o wiele niższy, bo jej wynik wzrósł z 5,80 proc. do 5,94 proc.

Prezentowane dane Nielsen Media obejmują widownię z przesunięciem czasowym do dwóch dni.











