Portal Wirtualnemedia.pl, dowiedział się, że w ramach specjalnego odcinka „Big Brothera” widzowie zobaczą m.in. dodatkowe materiały z imprezy Domu Wielkiego Brata, która odbyła się w zeszły piątek. Brali w niej udział niemal wszyscy uczestnicy właśnie zakończonej edycji reality-show.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/big-brother-wyniki-na-nominowanych-przed-koncem-glosowania-widzow,7171075006162561a ##
Finał reaktywowanego po 11 latach przerwy „Big Brothera” odbył się w zeszłą niedzielę. Program wygrała Magdalena Wójcik. Średnia widownia wszystkich głównych odcinków wiosennego sezonu programu (emisja codziennie o godz. 20.00 w okresie od 17 marca do 16 czerwca) wyniosła 758 tys. osób, co przełożyło się na 5,28 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,96 proc. w grupie 16-59.

Reality-show miało zdecydowanie wyższe wyniki względem długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2018 roku średni udział TVN7 w grupie 4+ wyniósł 3,24 proc., a w grupie 16-49 było to 3,38 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/katarzyna-mazurkiewicz-szefowa-tvn7-o-big-brother-zakochani-po-uszy-edward-miszczak-wywiad,7171103138052225a ##
Jak już informowaliśmy w zeszłym tygodniu, zarząd TVN Discovery Polska podjął decyzję o kontynuacji formatu. Kolejna edycja reality-show zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.
Aktualnie telewizyjna Siódemka wraz z Endemol Shine Polska poszukuje uczestników do kolejnej edycji „Big Brothera”. Aby wziąć udział w reality-show, należy wysłać swoje zgłoszenie na stronie castingbb.tvn.pl.
Główną twarzą i prowadzącą właśnie zakończonej edycji „Big Brothera” była Agnieszka Woźniak-Starak. W gronie gospodarzy show znajdowali się również Bartosz Jędrzejak, Filip Chajzer i Małgorzata Ohme (głównie w roli ekspertki).











