TVP podaje ceny reklam. Najdrożej przy "M jak miłość"

W grudniowym cenniku reklamowym opublikowanym przez biuro reklamy Telewizji Polskiej najwyżej wyceniono spoty przy serialu “M jak miłość”. Ponad 100 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamy przy “Barwach szczęściach”, transmisji z Pucharu świata w skokach narciarskich czy koncercie sylwestrowym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TVP podaje ceny reklam. Najdrożej przy "M jak miłość"

Na 162,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy serialu “M jak miłość” w TVP2. Niespełna 50 tys. zł mniej (114,1 tys. zł) kosztuje spot przy serialu “Barwy szczęścia”, a 108,7 tys. zł - przy serialu “Na sygnale” w TVP2.

Stawki przy pozostałych serialach i produkcjach TVP2 są sporo niższe. Przy “Na dobre i na złe” reklamodawcy za półminutową reklamę zapłacą 93,2 tys. zł. 

Ale już w obecność w bloku reklamowym przy sylwestrowym koncercie trzeba zapłacić całkiem sporo, bo 119,8 tys. zł za jeden spot. 

W sobotni wieczór 14 grudnia TVP2 pokaże program “Kabaret łączy pokolenia” - tutaj reklama kosztuje 45,8 tys. zł. Z kolei w wigilijny wieczór emitowany będzie koncert “Nasze święta - Andrzej Piaseczny, Kacper Dwornica” - spot przy nim wyceniono na 32,6 tys. zł. 

W TVP1 najwyższe stawki reklamowe obowiązują za spoty przy transmisji z Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle, które odbędą się 6 grudnia. Marketerzy zainteresowani emisją reklamy przy nich muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 110,5 tys. zł. Nieznacznie mniej, bo 109,2 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy emitowanym w niedzielne wieczory programie “Rolnik szuka żony”.

W TVP1 najdroższe spoty przy skokach

Najdroższy spot przy programie informacyjnym “19.30” kosztuje 89,6 tys. zł (emisja w sobotni wieczór). Stawka dla emisji w dni robocze wynosi 58,1 tys. zł, a dla emisji w niedziele - 58,6 tys. zł.

Spot przy serwisie sportowym kosztuje: 84,5 tys. zł w niedzielny wieczór, 73,9 tys. zł w soboty i 64,3 tys. zł w dni powszednie. Cena reklamy przy prognozie pogody wynosi odpowiednio: 77,6 tys. zł, 59,4 tys. zł i 59,4 tys. zł. Najdroższą reklamę przy emitowanym zaraz po serwisie informacyjnym “Pytaniu dnia” wyceniono na 64,8 tys. zł.

Spośród seriali na antenie TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest emitowana w niedzielne wieczory produkcja “Gra z cieniem” -  spot przy nim kosztuje 85,2 tys. zł. Za reklamę przy “Ojcu Mateuszu” trzeba zapłacić 41,1 tys. zł, a przy “Komisarzu Alexie” - 20,2 tys. zł. 

11 grudnia TVP1 pokaże mecz Ligi Mistrzów - za spot trzeba wówczas zapłacić 69 tys. zł. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało late show Sekielskiego?  Po zmianie pasma widownia zmalała

Ilu widzów miało late show Sekielskiego? Po zmianie pasma widownia zmalała

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta