TVP Info na czele kanałów informacyjnych. TVN24 Biznes i Świat o 90 proc. do góry, traci TV Republika

W listopadzie 2015 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansowało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVN24 Biznes i Świat, a największy spadek odnotowała TV Republika.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w listopadzie br. należało do nadającej naziemnie stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,98 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 39,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Na drugą lokatę spadł TVN24. Średni miesięczny wynik tej stacji jednak poszedł do góry o 22,34 proc. do 3,56 proc. Podium uzupełnia Polsat News, który rok wcześniej był czwarty. W ubiegłym miesiącu miał on 1,22 proc. udziału, po wzroście o 23,23 proc.

Oczko niżej (po spadku z trzeciej lokaty) uplasowała się TVP Regionalna z udziałem wynoszącym 1,03 proc., o 1,90 proc. niższym, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

Piąte miejsce, po awansie z szóstego, zajął TVN24 Biznes i Świat. Stacja ta odnotowała największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 90 proc. do 0,38 proc.

Zaś siódme miejsce należało do stacji TV Republika, która odnotowała największą stratę w zestawieniu. Jej udział zmniejszył się bowiem o 6,67 proc. do 0,14 proc. 1 października br. zmieniła się jednak pozycja tej stacji w dekoderze nc+. Wcześniej dostępna była ona na kanale 28, a teraz znajduje się na pozycji 216.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/teleexpress-najchetniej-ogladanym-serwisem-tylko-fakty-stracily-widzow ##

Największy udział (5,01 proc.) wśród grup kanałów newsowych w listopadzie br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna i notująca wzrost o 28,30 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem wśród stacji informacyjnych w listopadzie 2015 roku był kanał TVN24 z wynikiem 2,48 proc., po wzroście o 14,29 proc. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,81 proc. udziału, wzrost o 61,61 proc.), a trzeci był Polsat News (0,96 proc.; do góry o 20 proc.).

Największym wzrostem w tym ujęciu - o 66,67 proc. do 0,10 proc. - pochwalić się mógł Polsat News 2. Zaś najwięcej straciła Superstacja - było to 33,33 proc. do 0,06 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,79 proc. udziału, po wzroście o 18,22 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą