Na fanpage’u facebookowym TVP Info w ostatnich dniach zamieszczano wiele komentarzy wspierających protest prowadzony przez lekarzy rezydentów. Jednocześnie Porozumienie Zawodów Medycznych na swoim profilu zarzucało Telewizji Polskiej, że nie przekazuje informacji o tej akcji.
- Cóż... „Wiadomości” postanowiły kolejny dzień udawać, że #protestmedykow nie ma miejsca... i to pomimo manifestacji poparcia dla. Niezwykle przykre, że tak ważna sprawa jak ochrona zdrowia jest po prostu przez TVP marginalizowana - napisano w sobotę wieczorem.
Ponadto zarzucono TVP Info, że ze swojego fanpage’a usuwa komentarze wspierające protest.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-czarnogora-na-meczu-byla-julia-przylebska-tvp-info-o-tym-poinformowalo-w-osobnym-tekscie ##
W niedzielę stacja wyjaśniła, że kasowała tylko wpisy naruszające zasady komunikacji internetowej (tzw. netykiety). - Po pierwsze, powszechnie przyjęte jest, aby nie zasypywać innych powtórkami treści bądź zbędnymi linkami, komentarzami zawierającymi treści niezwiązane z artykułem czy informacje nieużyteczne. Wszechobecne są niestety komentarze o treści „protestmedyków” pod każdym artykułem, nawet jeżeli jego treść nie ma najmniejszego związku z obecnie trwającym protestem - opisano w tekście na portalu TVP.info.

- Młodzi medycy łamią jeszcze jedną, dla wielu najważniejszą zasadę Netykiety - zaśmiecanie publicznej dyskusji. Wielu użytkowników publikuje taką samą treść komentarza, przez co nie pozwala innym użytkownikom dołączyć do dyskusji pod danym artykułem - to powoduje efekt spamu, czyli zaśmiecania dla zaśmiecania - dodano.
Przy tekście zamieszczono grafiki pokazujące serie komentarzy tylko z tagiem „#protestmedyków” lub zdaniami: „Może zajęlibyście się protestem głodowym lekarzy rezydentów? W żadnym innym kraju Unii nie ma tak niskiego wskaźnika lekarzy na obywatela i tak niskiego procenta PKB wykorzystywanego na służbę zdrowia. Praca rezydentów to praca po 300-400 h miesięcznie”.
Według badania Nielsen Audience Measurement w pierwszych trzech kwartałach br. średnia oglądalność minutowa TVP Info wynosiła 238 762 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 3,84 proc.











