"TVP. Otwórz się na więcej". Tak wygląda jesienny spot TVP [TYLKO U NAS]

Telewizja Polska wchodzi w jesień 2025 roku z nowym spotem wizerunkowym, kontynuując komunikację pod hasłem "TVP. Otwórz się na więcej". TVP w materiale w emocjonalny sposób pokazuje, że jest blisko ludzi – w ich codziennych doświadczeniach, wyjątkowych chwilach i wspomnieniach, które budują poczucie wspólnoty.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
"TVP. Otwórz się na więcej". Tak wygląda jesienny spot TVP [TYLKO U NAS]
TVP pokazała jesienny spot

Jesienny spot to opowieść o tym, co ważne w życiu każdego człowieka. Momenty przepełnione radością, wzruszeniem i emocjami, w których odbija się zarówno zwykła codzienność, jak i wielkie wydarzenia ostatnich miesięcy, które miały miejsce w Telewizji Polskiej – m.in. koncert hip-hopowy na 62. Krajowym Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, czy energetyczny Opener – czytamy w komunikacie. 

Telewizja Polska podkreśla, że jest nie tylko towarzyszem dnia powszedniego, ale także partnerem w przeżywaniu wydarzeń, które zapisują się w pamięci widzów. W spocie pojawiają się aktorzy i twórcy najważniejszych produkcji TVP – zarówno tych znanych jak i jesiennych nowości, czyli seriali "Rodzinka.pl", "Drelich" czy "Czarna Śmierć". 

Całość spaja motyw przewodni "Otwórz się na…" – na wspomnienia, miłość, spotkania, radość, nowe perspektywy czy pasje. 

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Otwórz Się Na Więcej! / Spot Wizerunkowy TVP Jesień 2025

Jesienna odsłona naszej kampanii to zaproszenie, by otworzyć się na emocje, wartości i doświadczenia, które tworzą wspólnotę widzów Telewizji Polskiej. Chcemy pokazać, że jesteśmy blisko ludzi – w ich codzienności, ale też w wielkich wydarzeniach, które przeżywamy razem. Spot łączy różne światy: od powrotów kultowych seriali, przez emocje sportowe i muzyczne, aż po zupełnie nowe produkcje. Chcemy, aby widzowie zobaczyli w tym spocie nie tylko gwiazdy i programy, ale przede wszystkim siebie – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy i marketingu TVP.

Motywem muzycznym spotu wizerunkowo został premierowy utwór Wiktorii Kidy "Po blady świt". 

Za koncepcję kampanii oraz realizację spotu odpowiada biuro reklamy i marketingu TVP. Reżyserem produkcji był Armin Kurasz. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska