Nadająca od 1 września 2013 roku TVP Regionalna monitorowana jest przez Nielsen Audience Measurement dopiero od 7 września ub.r. Z danych za okres do 23 września br. przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnio w każdej minucie nową stację śledziło 73 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Widownia i udziały stacji systematycznie rosną. We wrześniu ub.r. (w okresie od 7 do 30 września br.) TVP Regionalną śledziło 55 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 0,95 proc. i 0,46 proc. udziału. Natomiast w okresie od 1 do 23 stycznia br. kanał gromadził już 88 tys. widzów, a jego udział wyniósł odpowiednio 1,20 proc. i 0,53 proc.

Oglądalność TVP Regionalnej miesiąc po miesiącu
Najpopularniejszą pozycją w ofercie TVP Regionalnej są pasma lokalne, które 22 stycznia br. o godz. 22.00 obejrzało 600 tys. widzów. Na drugim miejscu znalazła się „Prognoza pogody” z widownią na poziomie 484 tys. osób, a trzeci był „Dziennik Regionów”, którego najpopularniejsze wydanie zgromadziło 472 tys. oglądających. Cztery spośród pięciu topowych programów zostały wyemitowane w styczniu br.
Pięć topowych programów na antenie TVP Regionalnej
Wpływy reklamowe TVP Regionalnej w okresie od 7 września 2013 roku do 23 stycznia 2014 roku wyniosły 46,34 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
TVP Regionalna nadaje rozłączne pasma 16 oddziałów terenowych TVP oraz pasmo wspólne złożone z programów z różnych regionów (więcej na ten temat).











