TVP Seriale na czele stacji tematycznych, TTV o 155 proc. do góry (TOP 104)

We wrześniu br. wśród kanałów tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. W czołowej dziesiątce największy wzrost zanotowała stacja TTV. Top 104 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Na pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych (bez stacji newsowych) we wrześniu 2013 roku awansowały TVP Seriale. W porównaniu do września 2012 roku udział tego kanału zwiększył się o 94,52 proc. do 1,35 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce piąte.

Druga lokata należała do Polsatu Sport, którego średni miesięczny wynik wyniósł 1,14 proc., po wzroście o 131,03 proc. Rok wcześniej stacja ta była 16.

Z 20. na 3. pozycję awansowała nadająca naziemne TTV, której udział wzrósł najbardziej w czołowej dziesiątce zestawienia, bo aż o 154,72 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,05 proc.

Tuż za podium znalazła się ATM Rozrywka, która rok temu zajmowała miejsce 22. Natomiast jej udział we wrześniu br. wyniósł 0,89 proc., po wzroście o 147,35 proc.

Z kolei z szóstego na piąte miejsce awansowało dziecięce MiniMini+. Udział tego kanału w badanym okresie wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik zwiększył się o 16,67 proc.

Ósme miejsce zajęła nadająca od 15 kwietnia br., a monitorowana od 1 maja br. TVP Rozrywka, której udział w ubiegłym miesiącu wyniósł 0,69 proc. Kanał ten można oglądać na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie stacje jak: TVN Style, Polo TV, Discovery Channel oraz Eska TV.

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, we wrześniu 2013 roku na pierwsze miejsce awansowały TVP Seriale, których udział poszedł do góry o 100,37 proc. do poziomu 1,64 proc. Rok wcześniej stacja ta była trzecia.

Z 25. na 2. miejsce awansowała TTV (1,19 proc.; wzrost o 202,54 proc. - największy w czołowej dziesiątce). Natomiast ostatnia pozycja podium należała do Polsatu Sport, który rok wcześniej był 16. (1,13 proc.; w górę o 106,78 proc.).

Zestawienie obejmuje kanały tematyczne z wyłączeniem stacji informacyjnych. Dane Nielsen Audience Measurement udostępnione zostały dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach