Kampania zachęcająca do opłacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego za cały rok do 25 stycznia br. podkreśla, że w takiej sytuacji otrzymuje się 10-procentową zniżkę. - Chcieliśmy przedstawić tę korzyść w lekki, dowcipny sposób, jednocześnie nawiązujący do telewizji i twórczości telewizyjnej, stąd wybór pomysłu opartego na fantastycznej polskiej komedii telewizyjnej „Hydrozagadka” - opisuje Bogusław Piwowar, członek Zarządu TVP.
Oba spoty pokazują Igę Cembrzyńską, która w pierwszym zapowiada Wiesława Gołasa i Józefa Nowaka, a w drugim - Franciszka Pieczkę i Jerzego Dobrowolskiego. Do autentycznych scen z „Hydrozagadki” z ich udziałem został podłożony glos lektora informujący o możliwości opłacenia abonamentu za cały rok.

Kampania potrwa do 25 stycznia. Media zaplanował i kupił do niej dom mediowy Maxus Warszawa.











