TVP spotami z „Hydrozagadką” zachęca do płacenia abonamentu (wideo)

Telewizja Polska prowadzi kampanię zachęcającą, żeby zapłacić abonament radiowo-telewizyjny za cały rok. Spoty oparte są na ujęciach z kultowego filmu „Hydrozagadka”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania zachęcająca do opłacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego za cały rok do 25 stycznia br. podkreśla, że w takiej sytuacji otrzymuje się 10-procentową zniżkę. - Chcieliśmy przedstawić tę korzyść w lekki, dowcipny sposób, jednocześnie nawiązujący do telewizji i twórczości telewizyjnej, stąd wybór pomysłu opartego na fantastycznej polskiej komedii telewizyjnej „Hydrozagadka” - opisuje Bogusław Piwowar, członek Zarządu TVP.

Oba spoty pokazują Igę Cembrzyńską, która w pierwszym zapowiada Wiesława Gołasa i Józefa Nowaka, a w drugim - Franciszka Pieczkę i Jerzego Dobrowolskiego. Do autentycznych scen z „Hydrozagadki” z ich udziałem został podłożony glos lektora informujący o możliwości opłacenia abonamentu za cały rok.

Kampania potrwa do 25 stycznia. Media zaplanował i kupił do niej dom mediowy Maxus Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"