TVP, TVN i ATM Grupa na targach w Cannes

Seriale, filmy fabularne i dokumentalne oraz formaty rozrywkowe na trwających właśnie targach MIPTV w Cannes prezentują Telewizja Polska, TVN i ATM Grupa. Polsat szuka natomiast na imprezie programów do własnych kanałów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Wśród nowości w ofercie handlowej TVP znalazły się m.in. seriale obyczajowe „Blondynka” i „Siostry” oraz drugi sezon „Czasu honoru”, cykl 10 dokumentów „Dekalog po... Dekalogu” i film dokumentalny „Tajemnica Nilu”. TVP zaoferowała również produkcje muzyczne poświęcone muzyce Fryderyka Chopina, nawiązujące do obchodów Międzynarodowego Roku Chopinowskiego – są to koncerty i pozycje dokumentalne.

Ponadto w ofercie TVP są inne liczne produkcje fabularne, dokumentalne, animowane, a także artystyczne, w tym film „Katyń”, który w związku z katastrofą prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem cieszy się sporym zainteresowaniem. Ofertę uzupełniono szybko także o inne materiały na temat zbrodni katyńskiej (więcej na ten temat).

TVN na targach oferuje m.in. serial „Naznaczony”, film „Kochaj i tańcz”, pierwsze filmy z nowej serii „Prawdziwe Historie” - „Laura” i „Cisza” oraz produkcje dokumentalne „Beats of Freedom”, “Czasami życie bywa znośne” i “Kobieta na krańcu świata”. Stacja skupia się też na zakupach kontentu do kanałów tematycznych.

W ofercie firmy producenckiej ATM Grupa znalazły się m.in. seriale “Pierwsza miłość”, „Świat według Kiepskich”, „Ekipa” czy „Tango z aniołem”, propozycje z gatunku reality jak „Dwa światy” czy „Amazonki” oraz teleturnieje „Gra w ciemno” i „Awantura o kasę”.  Nowością w ofercie jest bijący rekordy popularności w Polsce serial „Ranczo”.

Telewizja Polsat nie sprzedaje na targach własnych produkcji, ale poszukuje jedynie programów dla należących do spółki kanałów.

Targi MIPTV to jedno z najważniejszych wydarzeń międzynarodowych poświęconych najnowszej ofercie programowej, dystrybucji i finansowaniu produkcji filmowej i telewizyjnej, w tym filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych, programów TV, seriali i formatów. To także spotkanie przedstawicieli stacji telewizyjnych, producentów filmowych i telewizyjnych, dystrybutorów, przedstawicieli portali internetowych i telefonii komórkowej odpowiedzialnych za kontent, producentów i dystrybutorów działających w obszarze nowych mediów, a także agencji reklamowych, funduszy regionalnych oraz organizacji filmowych.

W targach, które w tym roku odbywają się w okresie 12-16 kwietnia, bierze udział ok. 12 tys. uczestników z ponad 100 krajów, w tym 50 firm z Polski poszukujących zagranicznych licencjodawców, dystrybutorów i partnerów finansowych oraz firmy sprzedające filmy, seriale, formaty, programy rozrywkowe i kontent cyfrowy.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii