Jak czytamy w komunikacie, celem wizerunkowej kampanii TVP VOD jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki. Jej hasło brzmi „Dołącz do mnie!”.
Postaci występujące w kampanii na co dzień można oglądać w produkcjach dostępnych w TVP VOD - Urszulę Dudziak m.in. jako jurorkę i trenerkę „The Voice of Poland”, Andrzeja Hausnera w roli Kazimierza Wielkiego w serialu „Korona królów”, koncert promujący najnowszy album Reni Jusis dostępny jest w ramach projektu „Scena alternatywna”, a Przemysława Stippę podziwiać można m.in. w roli Hamleta w spektaklu Teatru Telewizji.
- Reprezentują oni różnorodność treści biblioteki TVP VOD, w tym najbardziej popularne seriale i filmy, programy rozrywkowe, festiwale i koncerty oraz kulturę wysoką - często możliwe do obejrzenia w swojej unikalnej formie wyłącznie w TVP VOD - informuje biuro prasowe Telewizji Polskiej.

Kampania potrwa do 31 grudnia. Dostępna jest w telewizji, radiu i internecie, a także na nośnikach outdoorowych.
Autorem kreacji jest Lemon Film, strategię przygotował dom mediowy Value Media, który również odpowiada za zakup reklamy.
Kampanii wizerunkowej towarzyszy kampania produktowa.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-of-poland-11,7170461756074113a ##











