Udział liderującej TVP1 w okresie od 5 do 11 stycznia 2015 roku zmniejszył się o 0,05 pkt. proc. do 13,91 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,03 pkt. proc. i wyniósł 11,05 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansował TVN. Wynik tej stacji to 9,76 proc., po wzroście o 0,38 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadła TVP2 (9,07 proc.; w dół o 0,79 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,42 proc.; + 0,45 pkt. proc.), TVN24 (2,97 proc.; + 0,43 pkt. proc.), TTV (1,33 proc.; + 0,23 pkt. proc.), TV6 (1,29 proc.; + 0,16 pkt. proc.), ATM Rozrywka (0,79 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i Fokus TV (0,78 proc.; + 0,01 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,96 pkt. proc. do 13,18 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,23 pkt. proc. do 11,10 proc.Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 0,54 pkt. proc. do 9,79 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (w dół o 1,05 pkt. proc. do 7,87 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,40 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Teleexpressu” TVP1 z 6 mln widzów.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 05.01.2015 - 11.01.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 05.01.2015 - 11.01.2015 - grupa 16-49











