Udział liderującej TVP1 w okresie od 26 października do 1 listopada 2015 roku zwiększył się o 0,35 pkt. proc. do 13,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,37 pkt. proc. i wyniósł 12,23 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,67 proc., po spadku o 0,20 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,79 proc.; do góry o 0,64 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,95 proc.; jednak w dół o 0,13 pkt. proc.), TVN24 (3,70 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TVN7 (3,29 proc.; + 0,13 pkt. proc.), Polsat News (1,21 proc.; - 0,08 pkt. proc.) i TVP Sport (0,75 proc.; + 0,47 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,53 pkt. proc. do 13,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN, którego udział zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 12,44 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,57 proc., po wzroście o 0,01 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,76 pkt. proc. do 7,77 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 27 października oglądało 6,53 mln widzów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/1-5-mln-widzow-triumfu-agnieszki-radwanskiej-w-wta-finals ##
Drugie miejsce należało do serialu „Ojciec Mateusz”, który do TVP1 przyciągnął średnio 4,94 mln widzów. Podium uzupełnia „Na dobre i na złe” Dwójki z widownią na poziomie 4,91 mln osób (28 października).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 26.10.2015 - 01.11.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 26.10.2015 - 01.11.2015 - grupa 16-49











