W minionym tygodniu - od 7 do 13 listopada - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,41 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,95 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął kolejny odcinek nowej serii reality-show „Rolnik szuka żony”, który w Jedynce 13 listopada oglądało 3,08 mln widzów (27,17 proc. udziału).
„Wiadomości” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” TVP1, które 13 listopada na antenie stacji obejrzało 2,92 mln widzów (21,92 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 2,68 mln widzów (emisja 7 listopada; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Teleexpress” TVP1 z 2,13 mln oglądających (niedzielne wydanie).

TVP1 liderem
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,98 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,24 pkt. proc.
Druga była TVP2, która miała 8,49 proc. udziału (wzrost o 0,21 pkt. proc.).

TVN wyprzedził Polsat
Podium uzupełnia TVN, który awansował z czwartej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł także 8,49 proc. (stacja miała o 238 widzów mniej; do góry o 0,68 pkt. proc.).
Z kolei na czwarte miejsce spadł Polsat, którego wynik zmniejszył się o 0,10 pkt. proc. do 7,81 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hity-telewizja-rakinging-pazdziernik-2022-m-jak-milosc,7169742363367041a ##
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,74 proc. do 34,77 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąte miejsce zajął kanał TVN24 (do góry o 0,33 pkt. proc. do 5,92 proc.). Szóste było TVP Info (4,80 proc.; + 0,21 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (1,81 proc.; - 0,08 pkt. proc.).











