TVP1 najwięcej straciła w listopadzie, liderem TVN (top 20)

W listopadzie br. wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49. Najwięcej straciła TVP1, a liderem oglądalności był TVN.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl, w listopadzie br. pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji zajęła telewizja TVN. Jej udział spadł jednak o 0,66 pkt. proc. i wyniósł 15,48 proc.

Na drugie miejsce z pierwszego spadła Jedynka. Jej udział zmalał o 2,48 pkt. proc. do 14,05 proc. Na trzecim miejscu utrzymał się Polsat - jego wynik spadł o 1,15 pkt. proc. do 13,52 proc.  Na czwartej pozycji uplasowała się Dwójka po spadku o 0,96 proc. do 11,98 proc.

Piąte miejsce zajęła informacyjna stacja TVP Info z wynikiem 3,23 proc. Tuż za nią znalazła się TV Puls, zyskująca aż 1,14 pkt. proc. Sporo zyskała też plasująca się oczko niżej TVN7 (było to 0,99 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 na pozycji lidera utrzymała się TVN, której udział w listopadzie br. zmalał o 0,80 pkt. proc. do poziomu 16,38 proc. Drugie miejsce zajął Polsat (15,33 proc. udziału, spadek o 1,21 pkt. proc.). Trzecia była TVP1 (10,44 proc. udziału, spadek o 2,14 pkt. proc.), zaś czwarta - TVP2 (10,24 proc., - 1,30 pkt. proc.).

W tym zestawieniu na piątym miejscu znalazła się TV Puls. Wynik tej stacji to 3,55 proc. po wzroście o 1,47 pkt. proc. 

Z kolei wśród widzów w wieku 16-49 lat zamieszkałych w miastach także na pozycji lidera utrzymała się TVN z wynikiem na poziomie 18,13 proc., po spadku o 1,12 pkt. proc. Drugie miejsce należało do Polsatu (14,19 proc. udziału, spadek o 0,82 pkt. proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (9,32 proc., - 1,04 pkt. proc.). 

W listopadzie br. w telewizji największą widownię zgromadził nadany w TVP2 serial „M jak miłość”, którego odcinek wyemitowany 26 listopada br. obejrzało aż 7,7 mln widzów. Na drugim miejscu znalazł się serial „Na dobre i na złe” z widownią wynoszącą 6,22 mln oglądających.

W zestawieniu dwudziestu najchętniej oglądanych programów aż 11 pozycji zajęły audycje wyemitowane przez TVP1. Cztery lokaty należały do programów TVP2, trzy - TVN, zaś jedna - Polsatu.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji