Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 28 maja do 3 czerwca br. była TVP1. Jej udział wzrósł o 0,70 pkt. proc. do 15,66 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Drugie miejsce utrzymała TVN, której udział zmalał o 0,10 pkt. proc. do 15,53 proc. Na trzeciej pozycji znalazł się Polsat (13,63 proc., spadek o aż 2,05 pkt. proc.). Znakomity wynik zanotował znajdujący się na dziesiątej pozycji kanał Polsat Sport. Jego udział wzrósł o aż 0,69 pkt. proc. do 1,11 proc.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansowała TVN, która jednak straciła 0,13 pkt. proc. do 16,36 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat z wynikiem na poziomie 14,97 proc. po spadku o aż 2,63 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (11,89 proc., wzrost o 0,64 pkt. proc.). Także i w tej grupie Polsat Sport zanotował rekordowy wynik. Jego udział tutaj wzrósł o aż 0,79 pkt. proc. do 1,19 proc.

Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”. Wysoką oglądalnością także może pochwalić się mecz towarzyski Polska-Andora.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 28.05-03.06.2012 - grupa 16-49











