Grudniowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera druga odsłona projektu Allegro "Legendy polskie", czyli film "Twardowsky" w reżyserii Tomasza Bagińskiego z Robertem Więckiewiczem w roli głównej.
Na drugim miejscu uplasował się spot YouTube Rewind, czyli podsumowanie najpopularniejszych klipów wideo 2015 roku w serwisie. Podium zamyka Volvo, które pozwoliło testować ciężarówkę Volvo FX 4-letniej Sophie. Kolejne miejsce zajęła reklama Cineplex, a Top 5 zamyka spot Lidla promującego swoją grudniową ofertę.
Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY. AllegroProducent: AllegroProducent wykonawczy: Platige ImageKoncepcja: Fish LadderDom mediowy: Allegro Performance Marketing TeamMarka: Allegro

YouTube Rewind: Now Watch Me 2015 | #YouTubeRewindDom mediowy: OMDMarka: YouTube Spotlight
Volvo Trucks - Look Who’s Driving feat. 4-year-old Sophie (Live Test)Agencja kreatywna: Forsman & BodenforsMarka: Volvo Trucks

Lily & the SnowmanAgencja kreatywna: Zulu Alpha KiloMarka: cineplexmovies
Sztućce Gerlach, zestaw obiadowy lub kawowy Villeroy & Boch - Oferta promocyjna LidlaAgencja kreatywna: GPDDom mediowy: Performance MediaMarka: Lidl Polska

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.











