Twarz pielęgnowana jak pachy w kampanii Garnier Neo (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca antyperspiranty Garnier Neo, wprowadzone niedawno do sprzedaży przez L’Oréal Polska. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Publicis Poland, Insignia i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Twarz pielęgnowana jak pachy w kampanii Garnier Neo (wideo)

Spot telewizyjny dezodorantów antyperspiracyjnych Garnier Neo pokazuje, że skóra pod pachami jest pielęgnowana zdecydowanie mniej łagodnie niż skóra twarzy. Informuje jednocześnie, że reklamowany dezodorant w 80 proc. składa się ze składników pielęgnacyjnych i ma formę niewidocznego, suchego kremu. Natomiast reklamy internetowe podkreślają, że kosmetyk ten zapewnia skórze regenerację i skuteczną ochronę przed poceniem się przez 48 godzin.

 

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, kanały tematyczne TVN i Polsatu) oraz internet (strony Wirtualnej Polski, Grupy Gazeta.pl i Marquard Media, witryny z sieci Goldbach Audience i Evolution Media Net). Jest zaplanowana od połowy października do końca listopada.

grafika

Spot telewizyjny przygotowała agencja Publicis Poland, a reklamy internetowe - agencja Insignia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"