W III kwartale 2014 roku Twitter zanotował stratę netto w wysokości 175,5 miliona dolarów, w porównaniu do 64,6 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2013.
W tym samym czasie o 114 proc. zwiększył się za to przychód firmy, ze 168,6 miliona dolarów do 361,3 miliona dolarów. Przychód z reklam Twittera sięgnął w III kwartale 320,2 miliona dolarów (wzrost o 109 proc. r/r), z czego 85 proc. wygenerowały reklamy wyświetlane na urządzeniach mobilnych.

Średnia miesięczna liczba aktywnych użytkowników Twittera w III kwartale sięgnęła 284 milionów - o 23 proc. więcej w skali roku. Ok. 80 proc. z nich stanowiły osoby odwiedzające serwis z poziomu urządzeń mobilnych.
Twitter prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie od 440 milionów dolarów do 450 milionów dolarów, a w całym 2014 roku - od 1,37 miliarda dolarów do 1,38 miliarda dolarów.











