Musk zapowiada zmiany w interfejsie Twittera. Za miesiąc wpisy do 4 tys. znaków

Elon Musk poinformował, że w najbliższym czasie na Twitterze pojawi się opcja łatwego przechodzenia między wpisami polecanymi a tymi z obserwowanych profili. Natomiast możliwość zamieszczania długich tweetów zostanie wprowadzona na początku lutego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według zapowiedzi Elona Muska przechodzenie między wpisami polecanymi a tymi z obserwowanych profili ma polegać na przesuwaniu obrazu w prawo lub lewo. Opcja pojawi się w bieżącym tygodniu, prawdopodobnie w aplikacjach Twittera na smartfony i tablety.

Natomiast w przyszłym tygodniu ma zostać wprowadzona opcja dodawania wpisu do ulubionych. Będzie widoczna w menu „szczegóły”, które jest rozwijane po kliknięciu w trzy kropki znajdujące się w prawym górnym rogu każdego tweeta.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twitter-wyciekly-dane-ponad-200-mln-uzytkownikow-hasla-e-maile,7169721904171137a ##

Musk podkreślił, że to początek większych zmian w interfejsie Twittera. Zaznaczył, że długie wpisy pojawią się na Twitterze na początku lutego.

W połowie grudnia Elon Musk potwierdził, że Twitter planuje zwiększyć górny limit znaków we wpisach z obecnych 280 do 4 tys. Pytani przez Wirtualnemedia.pl polscy dziennikarze korzystający z platformy krytycznie ocenili taką zmianę.

Spadki reklamowe Twittera pod rządami Muska

W drugim kwartale br. przychody Twittera zmalały o 1 proc. do 1,18 mld dolarów, mimo wzrostu liczby użytkowników platformy o 16,6 proc. do 237,8 mln. Koszty platformy podskoczyły rok do roku o 31 proc., przez co jej wynik netto poszedł w dół z 66 mln dolarów zysku do 270 mln dolarów straty.

Kolejne wyniki kwartalne platformy nie zostaną opublikowane, ponieważ po przejęciu pod koniec października przez Elona Muska została wycofana z amerykańskiej giełdy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/elon-musk-janusz-biznesu-erozja-wizerunek-twitter-spacex-tesla,7169726418798209a ##

W związku z wieloma zmianami na Twitterze po przejęciu go przez Muska aktywność na platformie ograniczyło wielu reklamodawców. Według danych firmy Pathmatics z końcówki listopada przez minione dwa tygodnie kampanii na Twitterze nie prowadziła jedna trzecia ze 100 największych reklamodawców platformy. W regionie obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę przychody reklamowe Twittera spadły rok do roku o 15 proc.

Na początku grudnia dział sprzedażowy Twittera wysłał agencjom mediowym ofertę, w ramach której przy wydaniu na platformie od 500 tys. do 1 mln dolarów klient dostawał gratis emisję reklam za drugie tyle.

Na platformę z reklamami wróciły m.in. Amazon i Apple. Natomiast Elon Musk podkreślił, że liczba wyświetleń wpisów zawierających mowę nienawiści zmalała z ok. 10 mln na początku listopada do 2,5-3 mln. Podziękował reklamodawcom za to, że znów promują się na platformie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu