Nowy system, którego testy rozpoczął Twitter, jest na razie dostępny jedynie w Stanach Zjednoczonych. Serwis kieruje go do firm i reklamodawców, którzy mogą zaoferować swoim klientom zakup towarów wraz z odpowiednim kuponem rabatowym.
W ramach testowanego rozwiązania użytkownik Twittera może zobaczyć na swoim koncie w serwisie specjalne oferty o nazwie Twitter Offers. Przy każdej z nich obok przycisku Kup znajduje się inny, o nazwie Get Offer. Po jego wybraniu do karty płatniczej lub kredytowej powiązanej z profilem na Twitterze zostaje przypisany odpowiedni rabat.

Klient przy dokonywaniu zakupu wskazanego wcześniej towaru płaci za niego pełną kwotę, a po kilku dniach otrzymuje na kartę zwrot pieniędzy w wysokości, na którą opiewał zaznaczony w ofercie rabat. Na firmowym blogu Tarun Jain, product manager Twittera zapewnia, że wprowadzony system jest najprostszym rozwiązaniem dostępnym zarówno dla użytkowników, jak i dla firm chcących pozyskać dodatkowych klientów.
- Na razie zamierzamy przetestować Twitter Offers wraz z wybranymi markami i zobaczyć, jak system sprawdza się w praktyce w gorącym, przedświątecznym okresie zakupów - tłumaczy Jain. - Z czasem będziemy udoskonalać nasze rozwiązanie i wprowadzać je dla coraz szerszego kręgu firm, a także dla użytkowników w nowych krajach - zapewnia przedstawiciel Twittera.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twitter-175-mln-dolarow-straty-przychod-w-gore-o-114-proc-i-284-mln-uzytkownikow ##











