Twitter udostępnia Conversational Ads: dostęp do atrakcyjnych treści w zamian za retweet

Twitter udostępnił wszystkim reklamodawcom nowy format promowanych tweetów o nazwie Conversational Ads. Nakłaniają one użytkowników do retweetów reklam w zamian za dostęp do unikalnych treści.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Conversational Ads to format, który Twitter testował od początku br. przy udziale wybranych partnerów biznesowych.

Teraz serwis poinformował, że rozwiązanie jest gotowe i mogą z niego korzystać wszyscy reklamodawcy na Twitterze.

Conversational Ads to reklamy w postaci sponsorowanych tweetów pojawiających się na kontach użytkowników. Internauci są nakłaniani do dalszego udostępniania tych wpisów, a w menu każdego z nich znajdują się ułatwiające tę czynność opcje oraz gotowy wybór hashtagów.

Po wykonaniu retweetu konkretnego wpisu reklamowego użytkownik ma odblokowany dostęp do ekskluzywnej treści oferowanej przez markę. Może to być np. trailer kolejnego odcinka popularnego serialu czy też oryginalny przepis kulinarny.

W ostatnim czasie Twitter jest coraz bardziej aktywny w przyciąganiu do siebie reklamodawców. Np. w czerwcu br. zapowiedział oryginalną koncepcję targetowania reklam na podstawie emotikon użytkowników. Według prognoz eMarketera do końca br. globalna liczba aktywnych użytkowników Twittera wzrośnie o 10,9 proc., do 286,3 mln.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele