W I kwartale 2015 roku Twitter zanotował stratę netto w wysokości 162,4 miliona dolarów, w porównaniu do 132,4 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2014.
W tym samym czasie o 74 proc. zwiększył się za to przychód firmy, z 250,5 miliona dolarów do 435,9 miliona dolarów. Przychód z reklam Twittera sięgnął w I kwartale 388 milionów dolarów (wzrost o 72 proc. r/r), z czego 89 proc. wygenerowały reklamy wyświetlane na urządzeniach mobilnych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mniejszy-zysk-facebooka-w-i-kw-2015-1-44-mld-aktywnych-uzytkownikow ##

Średnia miesięczna liczba aktywnych użytkowników Twittera w I kwartale sięgnęła 302 milionów - o 18 proc. więcej w skali roku. Ok. 80 proc. z nich stanowiły osoby odwiedzające serwis z poziomu urządzeń mobilnych.
Twitter prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie od 470 milionów dolarów do 485 milionów dolarów, a w całym 2015 roku - od 2,17 miliarda dolarów do 2,27 miliarda dolarów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-17-3-mld-usd-przychodu-i-3-6-mld-usd-zysku-w-i-kw ##











