W lipcu serwis Twitter odwiedzało dziennie średnio 372 tys. internautów z Polski, stanowiących 1,4 proc. wszystkich użytkowników sieci.
Największą popularnością strona cieszyła się 21, 24 i 25 lipca. Dzienny rekord liczby odwiedzających serwis padł w poniedziałek 25 lipca i wyniósł 677 tys. osób (2,6 proc.). Najmniej internautów odwiedziło Twittera w sobotę 1 lipca ─ 184 tys. (0,7 proc.).
W ubiegłym miesiącu popularność strony Twitter.com wśród użytkowników wyraźnie spadała w weekendy. Średnia dla sobót i niedziel kształtowała się na poziomie 298 tys. użytkowników. Oznacza to, że tylko co setny polski internauta zaglądał w tym czasie na Twittera.

Firma Gemius poddała analizie dane z lipca 2017 r. zebrane wśród polskich internautów w wieku 7–75 lat. W analizie uwzględniono dane dla strony internetowej Twitter.com ze wszystkich urządzeń – komputerów osobistych i laptopów oraz urządzeń mobilnych.











