Z fali Polskich Badań Czytelnictwa obejmujących okres od maja do października 2015 roku wynika, że po luksusowy „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) sięgało wówczas 8,83 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 9,54 proc.
Drugie miejsce zajął wydawany dla sieci drogerii Rossmann miesięcznik „Skarb” (Ringier Axel Springer Polska), który przed rokiem był 3. W analizowanym okresie czytany był on przez 8,03 proc. respondentów (wzrost o 1,80 pkt. proc.). Tytuł poza drogeriami jest też dostępny w kioskach.
Na ostatniej pozycji podium w zestawieniu najchętniej czytanych miesięczników znalazł się „Murator” (ZPR Media) z wynikiem na poziomie 5,79 proc. W skali roku pismo zanotowało wzrost o 0,17 pkt. proc. W okresie od maja do października 2014 roku tytuł ten był jednak siódmy.

Ogółem, w pierwszej dziesiątce zestawienia znalazło się pięć miesięczników poradnikowych dla pań oraz po jednym piśmie luksusowym, budowlanym, ogrodniczym, wnętrzarskim i popularnonaukowym.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tele-tydzien-i-przyjaciolka-najchetniej-czytanymi-tytulami ##
W grupie 16-59 lat w fali maj - październik 2015 liderem również był „Twój Styl”, którego wynik zmniejszył się o 0,47 pkt. proc. do 9,74 proc. Na drugim miejscu (po awansie z trzeciego) uplasował się „Skarb” (9,11 proc.; do góry o 2,04 pkt. proc.), a podium uzupełnia „Murator”, który przed rokiem był piąty (6,41 proc.; + 0,33 pkt. proc.).
Wśród dwumiesięczników najpopularniejszym tytułem był „Samo Zdrowie” (Grupa Burda). W okresie od maja do października 2015 roku jego czytanie zadeklarowało 1,72 proc. pytanych.

„Samo Zdrowie” znalazło się również na czele wśród czytelników z grupy komercyjnej, którego wskaźnik czytelnictwa w tym ujęciu wyniósł 1,59 proc.
Badanie PBC na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od maja 2014 do października 2014 roku na losowej próbie 19 372 przypadków oraz od maja 2015 do października 2015 roku na losowej próbie 9 991 przypadków (dane dla grupy wiekowej 16-59 lat - odpowiednio 15 428 i 7 833 przypadków). Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.W maju 2015 roku nie był badany miesięcznik „Grazia”, a w okresie od maja do września 2015 roku - miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness”.











