Najchętniej kupowanym luksusowym pismem w Polsce pozostaje „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika w I półroczu 2014 roku wyniosła 198 327 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2013 roku o 6,98 proc.
Druga pozycja należała do miesięcznika shoppingowego „Avanti” (Agora), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 23,16 proc. i wyniósł 98 867 egz.Z siódmej na trzecią lokatę awansował magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 94 331 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,80 proc. W lipcu ub.r. tytuł ten został odświeżony, a jego cena spadła z 5,99 zł do 3,99 zł.Miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem, znalazł się w zestawieniu na miejscu szóstym. Średnia sprzedaż ogółem jego wydań od marca do czerwca br. wyniosła 77 640 egz.Najwięcej stracił miesięcznik „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca 11. na 13. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 30 516 egz., po spadku o 29,23 proc.

W czerwcu 2014 roku liderem również był „Twój Styl”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2013 roku zwiększyła się o 13,59 proc. do 202 837 egz. Drugie miejsce należało do „Avanti” (109 330 egz.; spadek o 32,68 proc. - największy w zestawieniu). Natomiast z siódmej na trzecią lokatę awansował „Cosmopolitan” (88 245 egz.; wzrost o 24,54 proc.).Warto dodać, iż „Wysokie Obcasy Extra” w zestawieniu czerwcowym z wynikiem na poziomie 79 392 egz. znalazły się na czwartej lokacie. Z kolei największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 81,14 proc. do 41 336 egz.) pochwalić się mógł tutaj „Shape” (Marquard Media Polska).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











