Polsat dwunasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty po godz. 22.00, począwszy od 7 września br. Średnia oglądalność pięciu pierwszych odcinków programu (pokazanych do 5 października br.) wyniosła 1,27 mln widzów, co przełożyło się na 13,24 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 12,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził piąty odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,55 mln osób.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jest liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVP2, emitującej w tym czasie różne audycje, w tym „The Voice of Poland”, koncert Roztańczony Narodowy i „Wkręceni w randkę”, co daje jej 10,39 proc. udziału. Na podium plasuje się jeszcze TVN (pasmo filmowe; 7,52 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. filmy; 7,17 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-59 TVN minimalnie wygrywa z TVP2.
Wyemitowane dotychczas powtórkowe odcinki produkcji w niedzielne popołudnia oglądało średnio 1,23 mln widzów, co przełożyło się na 11,16 proc. udziału w grupie 4+ i 9,69 w 16-49.

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-tanca-z-gwiazdami-program-polsatu-jesien-2019,7170834992842881a ##












