„Twoje magiczne święta” w bożonarodzeniowej kampanii Pasaży Tesco

Centra Handlowe Pasaż Tesco rozpoczęły bożonarodzeniową kampanię pod hasłem „Pasaż Tesco. Twoje magiczne święta”. Zainicjował ją event w Tesco na warszawskim Gocławiu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Twoje magiczne święta” w bożonarodzeniowej kampanii Pasaży Tesco

Główną atrakcją wydarzenia zorganizowanego w ostatnią sobotę była Fabryka Swetrów Świątecznych - specjalnie zaaranżowana strefa warsztatowa, w której przez cały dzień trwania wydarzenia odwiedzający centrum handlowe  mogli wykonać przy pomocy animatorów sweter świąteczny według własnego projektu.

Strategia komunikacji tegorocznej kampanii świątecznej kładzie główny nacisk na działania w obszarze influencer marketing i social media. Zaplanowano liczne aktywności w mediach społecznościowych Pasaży Tesco – na Instagramie i Facebooku, gdzie regularnie publikowane będą świąteczne porady i tutoriale.

Wsparciem tych działań będą spoty w radiu oraz reklamy w prasie i w internecie.

- Naszą kluczową motywacją było stworzenie kampanii, która w pełni wykorzystałaby potencjał niezwykłego czasu świątecznego, tym samym wzmocniła więź z klientami. Szczególnie zależało nam na podkreśleniu wizerunku Pasaży Tesco jako miejsca rodzinnego i przyjaznego. Wszystkie zaplanowane działania mają na celu budowanie świadomości marki wśród obecnych i przyszłych klientów– mówi Łukasz Kędzior, marketing manager Centrów Handlowych Pasaż Tesco.

Za spójną całość, koncepcję i komunikację działań świątecznych odpowiada agencja Platinium Cast. Zakup mediów zaplanował Mediacom. Dekoracje świąteczne w obiektach przygotowała agencja reklamowa CzArt.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii