Tydzień z E3 w Hyperze

W najbliższy weekend, od 17 do 19 czerwca, Hyper zaprasza na obszerną relację z tegorocznych targów E3 – jednej z największych imprez branży, która zrzesza gigantów świata gier wideo oraz wielbicieli wirtualnej rozrywki. W ramach promocji rozpoczynającego się w piątek telewizyjnego wydarzenia ruszył czterodniowy konkurs internetowy, w którym na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Electronic Entertainment Expo, znane również jako E3, to coroczna wystawa przemysłu gier wideo, która od lat odbywa się w hali Los Angeles Convention Center. W trakcie trzech dni targów prezentowane są długo wyczekiwane premiery gier oraz najnowsze technologie i gadżety, które w krótkim czasie podbiją rynek rozrywki. Co roku klimat imprezy podgrzewa obecność gwiazd kina oraz sportu, a także wyjątkowa forma prezentacji nowości, obfitująca m.in. w efekty pirotechniczne.

W ten weekend, od piątku 17 czerwca, do niedzieli 19 czerwca, w godz. 21:00 – 22:30, w Hyperze zostaną wyemitowane ekskluzywne relacje z E3, które pozwolą fanom wirtualnej rozrywki poczuć namiastkę uczestnictwa w wystawie. Reporterzy Hypera zajrzą za kulisy show, a także przedstawią oraz skomentują najbardziej spektakularne wydarzenia tegorocznej edycji, m.in. premierę nowej konsoli stacjonarnej Nintendo Wii U, możliwości przenośnej konsoli Sony Vita, kontynuację słynnej gry z Larą Croft w roli głównej oraz nową odsłonę Battlefield.

Dla miłośników gier i nowinek technologicznych Hyper przygotował internetowy konkurs z wiedzy o targach. Trwająca cztery dni zabawa rozpoczęła się w poniedziałek, 13 czerwca. Na stronie konkurs-e3.hyper.pl użytkownicy trzy razy dziennie, do 16 czerwca, mają szansę wygrać atrakcyjne gadżety. W kolejnych trzech dniach, od 17 do 19 czerwca, fani cyberrozrywki będą mogli oglądać relacje telewizyjne oraz walczyć w konkursie SMS-owym o wyjazd dla dwóch osób na Gamescom - największe europejskie targi gier wideo.

Działania promujące weekend z targami E3 w Hyperze obejmują kampanię odsłonową na portalach gier oraz aktywności na Fan Page’ach Hypera i ZigZapa na Facebooku.

Za realizację działań promocyjnych w Internecie odpowiadają agencja konsultingowa Intelligent Decisions Training Company oraz agencja marketingu i PR SpinHouse.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"