Tygodnik "Nie" dalej bez paywalla i strony WWW. Naczelna zdradza szczegóły

Od 1 kwietnia czytelnicy tygodnika "Nie" (Urma) mieli zyskać dostęp do płatnego serwisu internetowego z aktualnymi oraz archiwalnymi wydania pisma. Do dzisiaj serwisu nie uruchomiono, a od czerwca nie działa w ogóle strona WWW tygodnika. Jak informuje Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wołk-Łaniewska, redaktor naczelna "Nie", jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, zarówno paywall, jak i strona powinny wystartować najpóźniej do końca roku.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Tygodnik "Nie" dalej bez paywalla i strony WWW. Naczelna zdradza szczegóły
Screen

Od czerwca na stronie internetowej tygodniknie.pl znajduje się komunikat, że domena nie jest podłączona do witryny.

Niestety, z przyczyn leżących po stronie podwykonawcy, który odpowiadał za postawienie nowego serwisu, wszelkie prace zostały wstrzymane. Póki co trwają analizy, czy jesteśmy w stanie wykorzystać pracę tego podwykonawcy, czy też musimy wszystko robić od nowa. Zapewne wszystko wyjaśni się w najbliższym czasie – mówiła w czerwcu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wołk-Łaniewska, redaktor naczelna "Nie".

Jak informuje teraz Wołk-Łaniewska, nowy podwykonawca jest na etapie przejmowania dotychczasowych efektów pracy od poprzedniego.

Mam nadzieję, że zakończymy to wkrótce. Może uda się przed świętami Bożego Narodzenia lub trochę wcześniej – dodaje.

Problemy techniczne blokerem

O opóźnieniach pisaliśmy już 8 kwietnia, czyli tydzień po planowanym uruchomieniu serwisu. Wołk-Łaniewska informowała nas wtedy, że powodem jest problem techniczny z ustawieniem płatnego paywalla.

– Zależy nam na tym, żeby umożliwić czytelnikom miesięczny dostęp abonamentowy, dlatego gdy uda nam się wprowadzić tę usługę, uruchomimy serwis, który sam w sobie jest już gotowy – mówiła naczelna "Nie".

Dlaczego "Nie" postawił na subskrypcje?

Jak informowaliśmy, powodem wprowadzenia płatnych subskrypcji przez tygodnik "Nie" jest m.in coraz gorsza dostępność prasy. Ma to związek z likwidacją kolejnych punktów sprzedaży prasy.

– Mamy bardzo wiele sygnałów, że "Nie" jest nie do kupienia. Subskrypcja internetowa może uzupełnić te białe plamy – mówiła w marcu Wirtualnemedia.pl Wołk-Łaniewska. – Nie będzie to poważny, doniosły portal, w którym na bieżąco będziemy komentować istotne wydarzenia. To po prostu dostęp do tekstów, publikowanych na łamach tygodnika – dodała.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?