Tygodnik "Nie" dalej bez paywalla i strony WWW. Naczelna zdradza szczegóły

Od 1 kwietnia czytelnicy tygodnika "Nie" (Urma) mieli zyskać dostęp do płatnego serwisu internetowego z aktualnymi oraz archiwalnymi wydania pisma. Do dzisiaj serwisu nie uruchomiono, a od czerwca nie działa w ogóle strona WWW tygodnika. Jak informuje Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wołk-Łaniewska, redaktor naczelna "Nie", jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, zarówno paywall, jak i strona powinny wystartować najpóźniej do końca roku.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Tygodnik "Nie" dalej bez paywalla i strony WWW. Naczelna zdradza szczegóły
Screen

Od czerwca na stronie internetowej tygodniknie.pl znajduje się komunikat, że domena nie jest podłączona do witryny.

Niestety, z przyczyn leżących po stronie podwykonawcy, który odpowiadał za postawienie nowego serwisu, wszelkie prace zostały wstrzymane. Póki co trwają analizy, czy jesteśmy w stanie wykorzystać pracę tego podwykonawcy, czy też musimy wszystko robić od nowa. Zapewne wszystko wyjaśni się w najbliższym czasie – mówiła w czerwcu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wołk-Łaniewska, redaktor naczelna "Nie".

Jak informuje teraz Wołk-Łaniewska, nowy podwykonawca jest na etapie przejmowania dotychczasowych efektów pracy od poprzedniego.

Mam nadzieję, że zakończymy to wkrótce. Może uda się przed świętami Bożego Narodzenia lub trochę wcześniej – dodaje.

Problemy techniczne blokerem

O opóźnieniach pisaliśmy już 8 kwietnia, czyli tydzień po planowanym uruchomieniu serwisu. Wołk-Łaniewska informowała nas wtedy, że powodem jest problem techniczny z ustawieniem płatnego paywalla.

– Zależy nam na tym, żeby umożliwić czytelnikom miesięczny dostęp abonamentowy, dlatego gdy uda nam się wprowadzić tę usługę, uruchomimy serwis, który sam w sobie jest już gotowy – mówiła naczelna "Nie".

Dlaczego "Nie" postawił na subskrypcje?

Jak informowaliśmy, powodem wprowadzenia płatnych subskrypcji przez tygodnik "Nie" jest m.in coraz gorsza dostępność prasy. Ma to związek z likwidacją kolejnych punktów sprzedaży prasy.

– Mamy bardzo wiele sygnałów, że "Nie" jest nie do kupienia. Subskrypcja internetowa może uzupełnić te białe plamy – mówiła w marcu Wirtualnemedia.pl Wołk-Łaniewska. – Nie będzie to poważny, doniosły portal, w którym na bieżąco będziemy komentować istotne wydarzenia. To po prostu dostęp do tekstów, publikowanych na łamach tygodnika – dodała.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski