PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Spadła liczba subskrybentów „Gazety Wyborczej” i radia Tok FM
Spadła liczba subskrybentów „Gazety Wyborczej” i radia Tok FM
Reuters wprowadza paywall. 34,99 dol. miesięcznie za eksperckie treści, dane i analizy
Danuta Breguła odchodzi z Agory. Odpowiadała za strategię subskrypcji "Gazety Wyborczej"
Danuta Breguła odchodzi z Agory. Odpowiadała za strategię subskrypcji "Gazety Wyborczej"
„Fakt” z paywallem w internecie. „Może zarabiać więcej na mniejszej liczbie użytkowników, internauci płacą za różne treści”
„Fakt” z paywallem w internecie. „Może zarabiać więcej na mniejszej liczbie użytkowników, internauci płacą za różne treści”
„Fakt” z paywallem w internecie: 14,90 zł miesięcznie za dostęp do treści
„Fakt” z paywallem w internecie: 14,90 zł miesięcznie za dostęp do treści
„The New York Times” z rosnącymi przychodami i mniejszym zyskiem. Dziennik ma 6 milionów prenumeratorów
Od stycznia 2020 roku „Fortune” za częściowym paywallem. Dłuższe materiały od 5 dol. miesięcznie
Od stycznia 2020 roku „Fortune” za częściowym paywallem. Dłuższe materiały od 5 dol. miesięcznie
Zdaniem ekspertów 200 tys. cyfrowych abonentów „Gazety Wyborczej” to wielki sukces. Kluczowe budowanie kompetencji wewnątrz organizacji
Zdaniem ekspertów 200 tys. cyfrowych abonentów „Gazety Wyborczej” to wielki sukces. Kluczowe budowanie kompetencji wewnątrz organizacji
Forbes.pl z subskrypcją: 19,90 zł miesięcznie za teksty z „Forbesa” i „Forbes Women”
Forbes.pl z subskrypcją: 19,90 zł miesięcznie za teksty z „Forbesa” i „Forbes Women”
TVN planuje rozwój platformy TVN24 GO, portal TVN24.pl częściowo z płatnymi treściami. "Rozważamy różne modele biznesowe"
TVN planuje rozwój platformy TVN24 GO, portal TVN24.pl częściowo z płatnymi treściami. "Rozważamy różne modele biznesowe"
Onet bada gotowość użytkowników do płacenia za treści. „Nie ma planów zamknięcia portalu za paywallem”
Facebook udostępnia wydawcom możliwość pobierania opłat w Instant Articles
Facebook udostępnia wydawcom możliwość pobierania opłat w Instant Articles
Paywall powszechny wśród wydawców, w Polsce płatne treści tańsze niż za granicą. „Czytelnicy chcą płacić za jakość”
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising - nowy trend reklamowy
Axel Springer przejmuje CeleraOne, dostawcę rozwiązań typu paywall
Dla wydawców Google ważniejszy od Facebooka, połowa widzi szansę w paywallu. „Nie ma gotowych rozwiązań”
Dla wydawców Google ważniejszy od Facebooka, połowa widzi szansę w paywallu. „Nie ma gotowych rozwiązań”
The Telegraph rozszerza paywall, do końca roku jedna trzecia treści będzie płatna
Weszlo.com wprowadza obowiązek oglądania reklam lub ich brak za 8 zł miesięcznie
Weszlo.com wprowadza obowiązek oglądania reklam lub ich brak za 8 zł miesięcznie
Szef Google News dla Wirtualnemedia.pl: Zmieniają się relacje wydawców ze społecznościami, nie zawsze chodzi o stawianie paywalla
Dziennik „Handelsblatt” wprowadza paywall, 25 euro miesięcznie po przekroczeniu limitu
Dziennik „Handelsblatt” wprowadza paywall, 25 euro miesięcznie po przekroczeniu limitu
Bloomberg wprowadza paywall, 10 artykułów miesięcznie za darmo i 34,99 dol. subskrypcji
Bloomberg wprowadza paywall, 10 artykułów miesięcznie za darmo i 34,99 dol. subskrypcji
„Vanity Fair” wprowadza paywall, 4 artykuły miesięcznie za darmo i 19,99 dolarów rocznej subskrypcji
„Vanity Fair” wprowadza paywall, 4 artykuły miesięcznie za darmo i 19,99 dolarów rocznej subskrypcji
133 tys. subskrybentów to sukces „Gazety Wyborczej”, Agora jest na właściwym kursie
133 tys. subskrybentów to sukces „Gazety Wyborczej”, Agora jest na właściwym kursie
„The Wall Street Journal” dopasowuje paywall do każdego użytkownika
Wired wprowadza paywall, 5 artykułów za darmo i 20 dolarów rocznej subskrypcji
„The New York Times” obniża do pięciu liczbę darmowych artykułów w serwisie
„Wired” zapowiada wprowadzenie płatnego dostępu do treści w serwisie internetowym
CNN planuje paywall w wybranych serwisach internetowych
CNN planuje paywall w wybranych serwisach internetowych
„Gazeta Wyborcza” ma już 110 tys. prenumerat cyfrowych. „Wpływ wydarzeń politycznych w kraju”
„Gazeta Wyborcza” ma już 110 tys. prenumerat cyfrowych. „Wpływ wydarzeń politycznych w kraju”
Google testuje z wydawcami subskrypcje z poziomu wyszukiwarki
Conde Nast planuje płatny dostęp do serwisu „Vanity Fair”
Rynek treści za paywallem czeka zmiana, ale powolna
Rynek treści za paywallem czeka zmiana, ale powolna