The Telegraph rozszerza paywall, do końca roku jedna trzecia treści będzie płatna

The Telegraph, internetowy serwis wydawcy brytyjskiego dziennika „The Daily Telegraph” zamierza rozszerzyć zakres treści premium dostępnych tylko dla subskrybentów. W niedalekiej przyszłości za paywallem mają się znaleźć najbardziej atrakcyjne materiały z dziedziny polityki, biznesu i sportu, a do końca 2018 roku jedna trzecia treści w serwisie będzie wymagała wykupienia subskrypcji.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Zmiany w polityce związanej z płatnymi treściami w serwisie The Telegraph zapowiedział podczas spotkania z pracownikami Nick Hugh, który w lipcu br. został szefem Telegraph Media Group.

Według planów w nadchodzących tygodniach i miesiącach The Telegraph zamierza w znaczącym stopniu rozszerzyć zakres treści które będą dostępne dla użytkowników serwisu za paywallem.

Obecnie w zamian za subskrypcję w wysokości 2 funtów tygodniowo czytelnicy mają dostęp jedynie do wyselekcjonowanych materiałów premium. Natomiast w przyszłości opłacie będzie podlegać dostęp do większej liczby artykułów, szczególnie tych poświęconych polityce, biznesowi oraz sportowi – w tym ostatnim wypadku płatne będą głównie materiały dotyczące rugby i piłki nożnej, dyscyplin bardzo popularnych na Wyspach Brytyjskich.

Wydawca planuje, że do końca br. za paywallem znajdzie się ok. jednej trzeciej wszystkich treści publikowanych przez The Telegraph. Bardziej agresywna polityka dotycząca płatnego dostępu ma być sposobem na poprawę wyników finansowych Telegraph Media Group, bowiem w poprzednim roku fiskalnym wydawca zanotował zyski na poziomie 13,7 mln funtów, co oznacza spadek o 50 proc. rok do roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem