PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Vanity Fair” wprowadza paywall, 4 artykuły miesięcznie za darmo i 19,99 dolarów rocznej subskrypcji
„Vanity Fair” wprowadza paywall, 4 artykuły miesięcznie za darmo i 19,99 dolarów rocznej subskrypcji
133 tys. subskrybentów to sukces „Gazety Wyborczej”, Agora jest na właściwym kursie
133 tys. subskrybentów to sukces „Gazety Wyborczej”, Agora jest na właściwym kursie
„The Wall Street Journal” dopasowuje paywall do każdego użytkownika
Wired wprowadza paywall, 5 artykułów za darmo i 20 dolarów rocznej subskrypcji
„The New York Times” obniża do pięciu liczbę darmowych artykułów w serwisie
„Wired” zapowiada wprowadzenie płatnego dostępu do treści w serwisie internetowym
CNN planuje paywall w wybranych serwisach internetowych
CNN planuje paywall w wybranych serwisach internetowych
„Gazeta Wyborcza” ma już 110 tys. prenumerat cyfrowych. „Wpływ wydarzeń politycznych w kraju”
„Gazeta Wyborcza” ma już 110 tys. prenumerat cyfrowych. „Wpływ wydarzeń politycznych w kraju”
Google testuje z wydawcami subskrypcje z poziomu wyszukiwarki
Conde Nast planuje płatny dostęp do serwisu „Vanity Fair”
Rynek treści za paywallem czeka zmiana, ale powolna
Rynek treści za paywallem czeka zmiana, ale powolna
Serwis „Pulsu Biznesu” w nowej wersji z paywallem metrycznym - pełny dostęp za 79/129 zł miesięcznie
Serwis „Pulsu Biznesu” w nowej wersji z paywallem metrycznym - pełny dostęp za 79/129 zł miesięcznie
Business Insider testuje paywalla, 9,95 dol. miesięcznie za dostęp bez reklam
Business Insider testuje paywalla, 9,95 dol. miesięcznie za dostęp bez reklam
„The Wall Street Journal” rozluźnia paywall: darmowy 24-godzinny dostęp do treści
„The Wall Street Journal” rozluźnia paywall: darmowy 24-godzinny dostęp do treści
Agora już zarabia na płatnej subskrypcji "Gazety Wyborczej"
Agora już zarabia na płatnej subskrypcji "Gazety Wyborczej"
77 tys. subskrybentów płatnych treści „Gazety Wyborczej” w internecie. Agora liczy na 90 tys. za rok
Tygodnik „Der Spiegel” zapowiada zwolnienia i internetowy paywall
Tygodnik „Der Spiegel” zapowiada zwolnienia i internetowy paywall
„The Sun” rezygnuje z paywalla, chce nadążyć zasięgowo za konkurencją
„Gazeta Wyborcza” z nową platformą do płatnych treści w sieci, rośnie liczba subskrybentów
Piano Media i Tinypass połączyły się
Paweł Wujec: Agora chce rozwijać model płatnych treści w internecie
Polska Press Grupa zadowolona z płatnych e-tygodników lokalnych, planuje kolejne
„Financial Times” z większą liczbą czytelników i nowym paywallem
Rusza płatny „Newsweek Plus”. Trzy tytuły w jednej ofercie online
Rusza płatny „Newsweek Plus”. Trzy tytuły w jednej ofercie online
Wydawcy pod wrażeniem wyników paywalla „Gazety Wyborczej”. „To edukacja internautów i branży wydawniczej”
Coraz więcej osób płaci za internetowe newsy „Gazety Wyborczej”. „Każdy wzrost ma swoją dynamikę ”
Coraz więcej osób płaci za internetowe newsy „Gazety Wyborczej”. „Każdy wzrost ma swoją dynamikę ”
Rafał Oracz: „Gazeta Wyborcza” uszczelni paywall i wycofa treści z Gazeta.pl
„Gazeta Wyborcza” z 55 tys. użytkowników płacących w internecie
„Gazeta Wyborcza” z 55 tys. użytkowników płacących w internecie
BIQdata.pl wystartował z 27 tys. czytelników, Agora zadowolona
BIQdata.pl wystartował z 27 tys. czytelników, Agora zadowolona
21 tys. użytkowników płaci za treści „Gazety Wyborczej” w internecie. Będzie ich 40 tys. do końca br.?
„Puls Biznesu” wyśmiewa przedrukowe teksty w paywallu „Gazety Wyborczej”. „GW”: to błąd, przepraszamy
Agora obniży ceny pakietów paywalla „Gazety Wyborczej”? „Testujemy różne rozwiązania”
Agora obniży ceny pakietów paywalla „Gazety Wyborczej”? „Testujemy różne rozwiązania”