Jak informowaliśmy, od 1 kwietnia czytelnicy tygodnika "Nie" (Urma) mieli zyskać dostęp do płatnego serwisu internetowego z aktualnymi oraz archiwalnymi wydania pisma. Prace jednak wydłużały się w czasie, co było spowodowane z opóźnieniami po stronie podwykonawcy. W tym czasie nie działała nawet strona WWW pisma.
Po kilkumiesięcznej przerwie tygodnik "Nie" ponownie uruchomił stronę internetową. W nowej wersji witryny znajdziemy zakładki: Strona główna, Kim jesteśmy, Urban, Wydawca.

- Jeszcze nie jesteśmy w pełni zdigitalizowani – cyfrowa transformacja dopiero przed nami. Ale spokojnie, nie zostawiamy nikogo w tyle. Dla tych, którym papier wydaje się passé, udostępniamy wersję PDF. A dla tych, którzy świat poznają wyłącznie przez ekran smartfona – mamy aplikację mobilną, gotową do pobrania z Google Play. Do wyboru mamy pojedyncze numery lub subskrypcje (3, 6 lub 12-miesięczne) – informuje Tygodnik "Nie" na swojej stronie internetowej.
Na razie u niektórych użytkowników Androida pojawia się komunikat, że nie ma możliwości jej pobrania.
Natomiast pobieranie aplikacji na starszą wersję Androida oraz w App Store już działa.

Pojedyncze numery tygodnika są dostępne w aplikacji za 4. 99 zł. Miesięczna subskrybcja to koszt 19,99 zł, 3-miesięczna – 39,99 zł, 6-miesiączna – 69,9 zł, a roczna – 129,99 zł.
"Nie" informuje, że wydanie online tygodnika można kupić także w serwisach ePrasa, e-Kiosk (możliwość prenumeraty), Empik oraz eGazety (możliwość prenumeraty).

Trwają prace nad paywallem
– Ustaliliśmy, że podejmiemy próbę, żeby była możliwość zakupu "Nie" bezpośrednio z naszej strony internetowej. Aktualnie trwają prace nad mechanizmem zakupów wydań pdf na naszej stronie za pomocą BLIK-a – mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wołk-Łaniewska, redaktorka naczelna "Nie".
Dodaje, że na ten moment redakcja pracuje nad podwójnym świątecznym wydaniem "Nie". Po jego wydaniu zespół będzie mógł wrócić do prac nad subskrypcjami.
Urma wypracowała w 2024 roku 3,32 mln zł przychodów, o 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej (3,48 mln). Wpływy firmy prawie w całości generuje sprzedaż tygodnika "Nie": w ub.r. przyniosła 3,31 mln zł, podczas gdy w 2023 r. było to 3,45 mln. Przychody z ogłoszeń są zaś nieznaczne, rok do roku zmalały z 24,1 do 12 tys. zł.











