Tygodnik "Nie" w końcu z aplikacją i subskrypcjami

Po kilkumiesięcznych problemach tygodnik "Nie" (Urma) uruchomił nową stronę internetową, aplikację oraz wprowadził model subskrypcyjny. Trwają jeszcze prace nad możliwością zakupu tygodnika bezpośrednio ze strony wydawcy.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Tygodnik "Nie" w końcu z aplikacją i subskrypcjami
Screen

Jak informowaliśmy, od 1 kwietnia czytelnicy tygodnika "Nie" (Urma) mieli zyskać dostęp do płatnego serwisu internetowego z aktualnymi oraz archiwalnymi wydania pisma. Prace jednak wydłużały się w czasie, co było spowodowane z opóźnieniami po stronie podwykonawcy. W tym czasie nie działała nawet strona WWW pisma.

Po kilkumiesięcznej przerwie tygodnik "Nie" ponownie uruchomił stronę internetową. W nowej wersji witryny znajdziemy zakładki: Strona główna, Kim jesteśmy, Urban, Wydawca.

Screen
Screen © www.tygodniknie.pl | Urma

- Jeszcze nie jesteśmy w pełni zdigitalizowani – cyfrowa transformacja dopiero przed nami. Ale spokojnie, nie zostawiamy nikogo w tyle. Dla tych, którym papier wydaje się passé, udostępniamy wersję PDF. A dla tych, którzy świat poznają wyłącznie przez ekran smartfona – mamy aplikację mobilną, gotową do pobrania z Google Play. Do wyboru mamy pojedyncze numery lub subskrypcje (3, 6 lub 12-miesięczne) – informuje Tygodnik "Nie" na swojej stronie internetowej.

Na razie u niektórych użytkowników Androida pojawia się komunikat, że nie ma możliwości jej pobrania.

Screen
Screen © Google Play | Google

Natomiast pobieranie aplikacji na starszą wersję Androida oraz w App Store już działa.

Screen
Screen © App Store | Apple

Pojedyncze numery tygodnika są dostępne w aplikacji za 4. 99 zł. Miesięczna subskrybcja to koszt 19,99 zł, 3-miesięczna – 39,99 zł, 6-miesiączna – 69,9 zł, a roczna – 129,99 zł.

"Nie" informuje, że wydanie online tygodnika można kupić także w serwisach ePrasa, e-Kiosk (możliwość prenumeraty), Empik oraz eGazety (możliwość prenumeraty).

Screen
Screen © www.egazety.pl | egazety

Trwają prace nad paywallem

– Ustaliliśmy, że podejmiemy próbę, żeby była możliwość zakupu "Nie" bezpośrednio z naszej strony internetowej. Aktualnie trwają prace nad mechanizmem zakupów wydań pdf na naszej stronie za pomocą BLIK-a – mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wołk-Łaniewska, redaktorka naczelna "Nie".

Dodaje, że na ten moment redakcja pracuje nad podwójnym świątecznym wydaniem "Nie". Po jego wydaniu zespół będzie mógł wrócić do prac nad subskrypcjami.

Urma wypracowała w 2024 roku 3,32 mln zł przychodów, o 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej (3,48 mln). Wpływy firmy prawie w całości generuje sprzedaż tygodnika "Nie": w ub.r. przyniosła 3,31 mln zł, podczas gdy w 2023 r. było to 3,45 mln. Przychody z ogłoszeń są zaś nieznaczne, rok do roku zmalały z 24,1 do 12 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?

Australia daje dobry przykład. O słuszności ograniczenia social mediów dzieciom [OPINIA]

Australia daje dobry przykład. O słuszności ograniczenia social mediów dzieciom [OPINIA]

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej

Interia zamyka serwis dla fotografów i modelek

Interia zamyka serwis dla fotografów i modelek