Do niedawna cztery pierwsze tygodnie w każdym pakiecie można było mieć za złotówkę. Po zakończeniu okresu promocyjnego cena pakietu Podstawowego za każde cztery tygodnie to 19,9 zł, pakietu Premium – 29,9 zł, a pakietu Klubowego – 40,9 zł.
W styczniu uruchomiono poszerzoną formę prenumeraty – Klub Wyborcza.pl, zmieniły się też dotychczasowe pakiery Podstawowy i Premium.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-od-2022-roku-chce-zarabiac-wiecej-na-subskrypcjach-niz-sprzedazy-egzemplarzowej-wyborczej,7170158383941249a ##
Pod koniec pierwszego kwartału br. Wyborcza.pl miała 258 tys. cyfrowych subskrypcji (wzrost o 9,1 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału 2020 roku).
W tym roku z Agory odeszli odpowiedzialny z marketing subskrypcji „Gazety Wyborczej” Mateusz Szaniewski i szefowa subskrypcji Danuta Breguła, która przeszła do newonce.media.

Przychody Agory niższe o prawie 50 proc.











