Tygodnik o prawie i podatkach od Infor Ekspert

“Informator Prawno–Podatkowy” to nowy tygodnik w ofercie Infor Ekspert, spółki Grupy Infor PL. - To pismo dające czytelnikom kompleksową wiedzę o prawie i podatkach – mówi jego redaktor naczelny Zbigniew Biskupski.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

“Informator Prawno–Podatkowy”, który zadebiutował w poniedziałek 20 września, jest pierwszym tygodnikiem o tej tematyce w naszym kraju. Kierowany jest do księgowych, kadrowych, właścicieli firm, menedżerów i urzędników zainteresowanych informacją o wydarzeniach o tematyce prawno-podatkowej. W magazynie znajdują się pogłębione opisy i analizy zmian w prawie wraz z odniesieniem do przepisów źródłowych. Tygodnik ma objętość 32 stron, wydrukowanych w formacie A3. Do każdego numeru dołączony będzie także dodatek narzędziowy, liczący 16 stron w formacie B4 – do pierwszego wydania dołączono suplement poświęcany rozliczaniu kontrowersyjnych wydatków.

Papierowemu pismu towarzyszy serwis internetowy ipp24.pl. Witryna ta poza tekstami z wydania papierowego zawierać ma wiele narzędzi - bazę aktów prawnych i wskaźników, kalkulatory i inne narzędzia elektroniczne, poradniki w formie artykułów i e-booków. Serwis rusza w poniedziałek wraz z drukowanym tytułem, ale będzie stopniowo rozwijany. Docelowy kształt powinien uzyskać pod koniec roku.

grafika

Cena “Informatora Prawno-Podatkowego” w kiosku wynosi 5,90 zł. Raz w miesiącu pismo ukazywać się będzie z dodatkową narzędziową płytą CD - cena takiego wydania wyniesie 8,90 zł. Cena prenumeraty redakcyjnej wydania papierowego wynosi 320,37 zł netto, a cena prenumeraty iPP24.pl - 280,98 zł netto zł. Nakład pierwszego numeru to ponad 130 tys. egz. Przedstawiciele wydawcy nie odpowiadają wprost na jaką sprzedaż tygodnika liczą. - Chcemy być liderem sprzedaży kontentu dotyczącego prawa i podatków – mówi wymijająco Aneta Kowalska, dyrektor marketingu i sprzedaży oraz członek zarządu Infor Ekspert.

Wydawca nie zamierza koncentrować się na sprzedaży reklam w piśmie.  – Reklama w “Informatorze Prawno-Podatkowym” będzie wyjątkiem – wyjaśnia Kowalska. Za jedną kolumnę reklamową trzeba będzie zapłacić od 40 do 60 tys. zł i spółka od tej kwoty nie będzie udzielać rabatów. Przychody tytułu w ponad 90 proc. mają zatem pochodzić z opłat od czytelników. Infor Ekspert zakłada, że pod koniec przyszłego roku projekt będzie już rentowny.

Redakcja tworząca tygodnik liczy 15 osób, w piśmie będzie też sporo materiałów pochodzących od autorów zewnętrznych. Kierujący tytułem Zbigniew Biskupski z Inforem związany jest od 15 lat, obecnie jest członkiem zarządu spółki Infor Ekspert. Wcześniej był m.in. pierwszym zastępcą redaktora naczelnego “Dziennika Gazety Prawnej”,  naczelnym "Prawa i Życia" oraz założycielem i naczelnym tygodnika "Twój Biznes”.

“Informator Prawno-Podatkowy” jest promowany w radiu (RMF FM, Radio Zet, Trójka, Chilli Zet, stacje Agory), w internecie (portalach poruszających tematykę prawno-podatkową,) oraz w prasie specjalistycznej. Przewidziano również działania adresowane bezpośrednio do bazy klientów Inforu. Kreację kampanii i mediaplan przygotował w całości dział marketingu Infor Ekspert.

Infor Ekspert wydaje ponad ponad 20 specjalistycznych wydawnictw papierowo-internetowych. Ma w ofercie także produkty z serii Infor Lex (inforlex.pl), serwisy specjalistyczne oraz oprogramowanie dla księgowych Infor System.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online