PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2018 roku, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Twoje Imperium” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Rewia” zyskała najwięcej
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. Wszystkie tytuły na minusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w kwietniu
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w lutym, tylko „Na Żywo” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w lutym, tylko „Na Żywo” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w styczniu, „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2017 roku, „Rewia” straciła najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow, „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
Tylko „Na Żywo” na plusie wśród tygodników yellow. „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
Dominacja „Życia na Gorąco” w rankingu sprzedaży tygodników yellow w sierpniu
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, Tylko „Twoje Imperium” na plusie
„Życie na Gorąco” zwiększa przewagę nad konkurencją (dane tygodników yellow)
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży wśród tygodników yellow w kwietniu
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży wśród tygodników yellow w kwietniu
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w pierwszym kwartale, Tylko „Twoje Imperium” na plusie
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w lutym, „Twoje Imperium” zyskało najwięcej
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, „Na Żywo” zyskało najwięcej
„Życie na Gorąco” sprzedaje co tydzień ponad 540 tys. egzemplarzy (ranking tygodników yellow)
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
„Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”
„Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.
Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.
„Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow
„Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow
Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej
Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej
Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry
Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry
Magazyn „Dobry czas” przekształca się w tygodnik
Magazyn „Dobry czas” przekształca się w tygodnik
„Życie na Gorąco” z najwyższą sprzedażą. Tylko „Na Żywo” na plusie po trzech kwartałach
„Życie na Gorąco” z najwyższą sprzedażą. Tylko „Na Żywo” na plusie po trzech kwartałach