PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, „Na Żywo” zyskało najwięcej
„Życie na Gorąco” sprzedaje co tydzień ponad 540 tys. egzemplarzy (ranking tygodników yellow)
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
„Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”
„Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.
Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.
„Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow
„Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow
Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej
Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej
Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry
Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry
Magazyn „Dobry czas” przekształca się w tygodnik
Magazyn „Dobry czas” przekształca się w tygodnik
„Życie na Gorąco” z najwyższą sprzedażą. Tylko „Na Żywo” na plusie po trzech kwartałach
„Życie na Gorąco” z najwyższą sprzedażą. Tylko „Na Żywo” na plusie po trzech kwartałach
„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow. „Rewia” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow. „Rewia” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Twoje Imperium” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Twoje Imperium” najbardziej w dół
Sprzedaż „Życia na Gorąco” spadła z 770 tys. egz. do 550 tys. Dane tygodników yellow od 2005 roku
„Życie na Gorąco” najwięcej straciło w I półroczu 2015. Tylko „Na Żywo” na plusie
„Życie na Gorąco” najwięcej straciło w I półroczu 2015. Tylko „Na Żywo” na plusie
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. Wszystkie tytuły na minusie
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. Wszystkie tytuły na minusie
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. ”Dobry Tydzień” wyprzedził „Na Żywo”
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. ”Dobry Tydzień” wyprzedził „Na Żywo”
Wszystkie tygodniki plotkarskie z większą sprzedażą
Wszystkie tygodniki plotkarskie z większą sprzedażą
Bauer szykuje nowy tytuł prasowy. Tygodnik o polityce?
„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)
„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)
„Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem
„Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem
Tylko „Życie na Gorąco” na minusie wśród tygodników yellow
Tylko „Życie na Gorąco” na minusie wśród tygodników yellow
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników yellow
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników yellow
Rośnie sprzedaż tygodników plotkarskich. „Życie na Gorąco” na czele
Rośnie sprzedaż tygodników plotkarskich. „Życie na Gorąco” na czele
Tygodniki yellow z większą sprzedażą, „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
Tygodniki yellow z większą sprzedażą, „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. „Życie na Gorąco” na czele
1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. „Życie na Gorąco” na czele
„Życie na Gorąco” co tydzień sprzedaje niemal 600 tys. egz.
„Życie na Gorąco” co tydzień sprzedaje niemal 600 tys. egz.
„Tele Tydzień” liderem sprzedaży tygodników po trzech kwartałach 2013 (Top 66)
„Tele Tydzień” liderem sprzedaży tygodników po trzech kwartałach 2013 (Top 66)
„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow
Tygodniki yellow tracą, liderem „Życie na Gorąco”
„Życie na Gorąco” liderem tygodników yellow w 2012 roku