„Tele Tydzień” liderem sprzedaży tygodników po trzech kwartałach 2013 (Top 66)

W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku tygodnikiem z najwyższą średnią sprzedażą ogółem był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 66 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Tele Tydzień” liderem sprzedaży tygodników po trzech kwartałach 2013 (Top 66)
Shutterstock.com

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 909 926 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku była niższa o 7,42 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał o 1,91 proc. do poziomu 608 029 egz.

Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W okresie od stycznia do września br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,67 proc. do poziomu 378 616 egz.

Tuż za podium uplasował się najpopularniejszy tygodnik opinii - „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średni wynik wyniósł 336 973 egz., po spadku o 6,29 proc.

Wszystkie pisma w czołowej dziesiątce zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił telewizyjny tygodnik „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach br. zmalała o 9,72 proc. i wyniosła 166 328 egz. Magazyn ten jednak awansował z miejsca dwunastego na dziesiąte.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż pięć pozycji zajęły tytuły z segmentu yellow. Trzy miejsca przypadły pismom z programem telewizyjnym. Ponadto w top 10 znalazł się jeden tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech