Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2014 roku względem stycznia 2013 roku wzrosła o 12,08 proc. i wyniosła 624 686 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 12,21 proc. do 343 130 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 237 995 egz., po wzroście o 13,14 proc.
Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu br. zwiększyła się bowiem o 25,26 proc. i wyniosła 179 621 egz.

W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 11,81 proc.) pochwalić się mogło „Twoje Imperium”. Z kolei najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 5,45 proc.











