„Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem

W lipcu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem

Liderem w tym segmencie (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2014 roku względem lipca 2013 roku zmalała o 0,75 proc. i wyniosła 625 991 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 5,24 proc. do 349 009 egz.Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 240 722 egz., po spadku o 3,44 proc. - największym w zestawieniu.Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 5,93 proc. do 193 690 egz.

W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „Życie na Gorąco” - było to 10,16 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach