Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco” (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) którego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 1,63 proc. i wyniosła 605 286 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 6,49 proc. do 335 728 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 237 355 egz., po wzroście o 2,06 proc.
W marcu 2014 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 582 400 egz., po spadku w porównaniu do marca 2013 roku o 6,96 proc., największym w rankingu.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (328 291 egz.; wzrost o 2,92 proc. - największy w zestawieniu), a trzecie - do „Rewii” (235 349 egz.; w dół o 1,51 proc.).











