Sprzedaż „Życia na Gorąco” spadła z 770 tys. egz. do 550 tys. Dane tygodników yellow od 2005 roku

W ciągu ostatnich 10 lat wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Rewia” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

newseria / pr
newseria / pr
Udostępnij artykuł:

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu 2015 roku względem całego 2014 roku zmalała o 5,55 proc. i wyniosła 556 606 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

W porównaniu do 2005 roku średni wynik tego tytułu obniżył się o 17,71 proc. „Życie na Gorąco” do 2007 roku cechowało się wzrostem sprzedaży, a od 2008 roku pismo to systematycznie traci na sprzedaży. W pierwszych sześciu miesiącach 2015 roku w porównaniu do całego 2007 roku średni wynik tego tytułu zmalał o 27,53 proc.

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w ciągu 10 lat zmniejszyła się o 18,17 proc. do 309 912 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w I półroczu br. uplasował się na poziomie 222 641 egz. Magazyn ten w porównaniu do 2005 roku zanotował spadek sprzedaży, wynoszący 26,32 proc. - największy w zestawieniu. Jego wyniki sprzedaży gwałtownie malały w latach 2008-2009 - w 2015 roku w porównaniu do całego 2007 roku zmniejszyły się one bowiem o 40,98 proc., a w porównaniu do 2010 roku spadek ten wyniósł 12,91 proc.

W pierwszej piątce znalazły się jeszcze tygodniki: „Świat & Ludzie” oraz „Na Żywo”. Średni wynik sprzedażowy pierwszego tytułu od 2006 zmniejszył się o 21,22 proc. do 190 714 egz., a tego drugiego - o 16,86 proc. do 182 307 egz. (od 2007 roku).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zycie-na-goraco-najwiecej-stracilo-w-i-polroczu-2015-tylko-na-zywo-na-plusie ##

Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W I półroczu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 152 978 egz., po spadku w porównaniu do 2014 roku o 6,02 proc. do 162 783 egz.

 

grafika

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online