W 2013 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) wyniosła 24 533 egz., po wzroście względem 2012 roku o 0,30 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 8,86 proc. do poziomu 21 268 egz.
Na ostatnią pozycję podium awansował „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 15 737 egz., po jednak spadku o 2,90 proc.
Z kolei na czwarte miejsce spadł „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne), którego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,68 proc. do 14 730 egz.Natomiast największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 29. na 27. Jego średni wynik zwiększył się o 11,18 proc. i w ostateczności wyniósł 2 397 egz.

Średnia sprzedaż ogółem zajmującej 12. miejsce w rankingu „Gazety Powiatowej - Wiadomości Oławskich” (Dragon Media) w 2013 roku wyniosła 7 365 egz., natomiast w 2012 roku było to tylko 20 egz. Wówczas prawie cały nakład tego tygodnika rozchodził się jednak w ramach innych płatnych form rozpowszechniania.
W grudniu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem grudnia 2012 r. zmniejszył się o 0,06 proc. do poziomu 25 878 egz. Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (21 014 egz.; spadek o 11,04 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański”, który rok wcześniej był czwarty (16 859 egz., w dół o 1,71 proc.).
Największym wzrostem (o 16,73 proc.) pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”. Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” - było to 21,86 proc.












