"Polityka" odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w maju 2006 i umocniła się na pozycji lidera - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wyniosła 160 667 egz. (spadek o ponad 4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku). Drugie miejsce zajął tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 132 362 egz. (spadek o prawie 16,6 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował ponad 22 proc. spadek sprzedaży, do poziomu 129 497 egz.
Wynik "Przekroju" pogorszył się w maju o prawie 30 proc., a "Ozonu" - o 43 proc.
majZKDP20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPolityka268437160667288813168235Newsweek235769132362274958158822Wprost244302129497287177166758Przekrój1433336099417002787092Ozon1367543991235000070179Przegląd 80000330169450035193

Wśród tygodników katolickich wzrost sprzedaży zanotował Głos Niedzielny a Tygodnik Powszechny miał mniej czytelników niż przed rokiem.
majZKDP20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemGość Niedzielny188535133262168788125717Tygodnik Powszechny44203214158200032955
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży), wyprzedzając "Forum".
majZKDP20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemAngora423869264723395279242621Forum35135188174032320869
Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 95 954 egz.
majZKDP20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemNie21883395954259644109491











