Sprzedaż ogółem "Polityki" we wrześniu br. wyniosła 151 742 egz.i była o 6 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Gość Niedzielny" (WydawnictwoKurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny), który sprzedał się wilości 125 752 egz. (spadek o 4 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ze sprzedażąogółem na poziomie 123 082 egz. (spadek o 16 proc.).
Najbardziej w segmencie spadła jednak sprzedaż zajmującegoczwarte miejsce tygodnika "Wprost", który we wrześniu br. rozszedłsię w ilości 109 919 egz., czyli o 23 proc. mniejszej niż rokwcześniej.
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to najwięcej zyskał "GośćNiedzielny", a najwięcej stracił "Przekrój".

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk MirosławKuliś), która we wrześniu br. sprzedała się w ilości 308 044 egz.,co oznacza wzrost w ujęciu rocznym o 3 proc.
Sprzedaż ogółem "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie) wyniosła we wrześniu br. średnio 25 555 egz., czyli o 2proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast w sierpniu br. pismo torozchodziło się w 25 918 egz.











