Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'

W październiku br. cztery z pięciu tygodników poradnikowych miałyniższą sprzedaż niż w analogicznym okresie ub. r. Jako jedynyzyskał tygodnik "Naj" (G+J Polska), ale w rankingu znalazł siędopiero na trzecim miejscu. Liderem była "Tina" (WydawnictwoBauer).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Tiny" w październiku br. wyniosła 355 322 egz.i była o 4 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła także wydawana przez Wydawnictwo Bauer"Chwila dla Ciebie", która sprzedała się w ilości 291 294 egz.(spadek o15 proc.). Dopiero na pozycji trzeciej znalazł siętygodnik "Naj", który pod koniec czerwca br. przeszedł relaunch iobniżył cenę do 1 zł (początkowo do 0,50 zł). Jego sprzedaż wpaździerniku br. w porównaniu do października ub. r. wzrosła o 38proc. do 245 791 egz. Wzrost ten jednak nie był już tak duży jak wpoprzednich miesiącach.

Porównanie sprzedaży z października br. do sprzedaży z wrześnie br.pokazuje, że najwięcej zyskała "Tina". Najbardziej spadła sprzedażogółem "Naj" i "Przyjaciółki" .

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą