"Tyle dobra" w kampanii Maślanki Mrągowskiej

Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Tyle dobra" w kampanii Maślanki Mrągowskiej

Kampania Maślanki Mrągowskiej skupia się na idei “Tyle dobra”, która podkreśla dobroczynne właściwości produktu, istotne zarówno dla smaku jak i zdrowia. Działania promocyjne oparte na dwóch cyklach wizerunkowych mają na celu pokazanie, że w prostych składnikach pochodzących z najczystszego regionu Polski kryje się ”tyle dobra dla Twojego dobra”. Marka szczególny akcent kładzie na inspirację konsumentów do wszechstronnego wykorzystywanie maślanki w codziennej diecie.

Nowa platforma obejmuje emisję spotu w TV, kampanię video w social mediach, współpracę z influencerami, kampanię digitalową oraz działania na profilu marki na Facebooku. Podstawę kampanii online stanowić będą emisje video  (Youtube, video programmatic), obecność w Social Mediach (TikTok, Pinterest, Facebook, Instagram) oraz działania contentowe (edukacja, wskazanie walorów Maślanki Mrągowskiej). Całość dopełni SEM i precyzyjnie targetowany display. Zaplanowano również konkursy konsumenckie, w których Maślanka Mrągowska rozdawać będzie liczne nagrody. Konkursy realizowane będą na profilu marki na Facebooku oraz na specjalnie dedykowanym landing page. 

Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za produkcją materiałów video - dom produkcyjny Media Ready. Działania kreatywne i mediowe realizowane są przez agencje należące do Group One. Kampania “Tyle dobra” potrwa do końca roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem