„Tyle drzwi do słodkich dni” w kampanii cukierków Wawel

W telewizji i radiu rusza kampania reklamowa cukierków w czekoladzie Wawel. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Tyle drzwi do słodkich dni” – przygotowały firmy TippingPoint, PanMedia Western i TBWA\PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa cukierków w czekoladzie Wawel pokazuje cztery światy odpowiadające poszczególnym rodzajom tych produktów. Reklamy pod hasłem „Tyle drzwi do słodkich dni” są pełne dynamicznej muzyki i pozytywnej energii. W trakcie trwania kampanii cukierki będą dostępne w większych, 750-gramowych opakowaniach z wygodnymi rączkami ułatwiającymi noszenie.

grafika

Akcja od 27 września obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz radio (RMF FM, stacje lokalne). Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western, a działania public relations prowadzi agencja TBWA\PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech